Een hip, Hollands kerstpakket in 2009
Ondanks de crisis bezuinigen werkgevers in 2009 niet op kerst- en eindejaarspakketten. De trends voor dit jaar zijn duurzaamheid en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat verwacht het Platform Promotional Products, de branchevereniging waarbij 65 procent van de kerst- en eindejaarspakkettenbedrijven zijn aangesloten, op basis van de bestellingen die tot nu toe zijn gedaan. Veel grote bedrijven doen dat al in juni.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Net als vorig jaar schat de branchevereniging de gemiddelde waarde van een kerst- of eindejaarspakket op 40 euro.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe grote trend voor 2009 is nog steeds duurzaamheid, zoals pakketten met eerlijke en milieuvriendelijke producten. Een nieuwe trend in kerst- en eindejaarspakketten is volgens branchevereniging PPP ‘Hip Holland’. Hierbij moeten we denken aan producten in de stijl van Delfts Blauw en rood-wit-blauwe ruitjes.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid