Overslaan en naar de inhoud gaan

Een hip, Hollands kerstpakket in 2009

Ondanks de crisis bezuinigen werkgevers in 2009 niet op kerst- en eindejaarspakketten. De trends voor dit jaar zijn duurzaamheid en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat verwacht het Platform Promotional Products, de branchevereniging waarbij 65 procent van de kerst- en eindejaarspakkettenbedrijven zijn aangesloten, op basis van de bestellingen die tot nu toe zijn gedaan. Veel grote bedrijven doen dat al in juni.

related partner content for mobile comes here

Net als vorig jaar schat de branchevereniging de gemiddelde waarde van een kerst- of eindejaarspakket op 40 euro.

De grote trend voor 2009 is nog steeds duurzaamheid, zoals pakketten met eerlijke en milieuvriendelijke producten. Een nieuwe trend in kerst- en eindejaarspakketten is volgens branchevereniging PPP ‘Hip Holland’. Hierbij moeten we denken aan producten in de stijl van Delfts Blauw en rood-wit-blauwe ruitjes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in