Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma Uitgevers kiest Carat

Na een oriëntatie heeft Sanoma Uitgevers Carat als nieuw mediabureau gekozen. Per 1 juli is de samenwerking begonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nu Sanoma Uitgevers zich steeds meer crossmediaal oriënteert, is ook haar rol als adverteerder gewijzigd. Mede daarom is dit jaar begonnen met een centralisatie van de media-activiteiten van de Sanoma-merken.

related partner content for mobile comes here

In april is besloten een pitch uit te schrijven onder zeven bureaus waarbij Carat er op creatief en digitaal vlak het meest uitsprong. 'Het pitchteam is unaniem van mening dat Carat de case slim heeft opgelost, met onder andere een verrassende benadering van pr', zegt Dolly van den Akker, director Corporate & Sales Communications Sanoma Uitgevers.

Sanoma noemt de jarenlange samenwerking met Starcom – ondanks het beëindigen daarvan - ‘constructief’ en ‘succesvol’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in