Sanoma Uitgevers kiest Carat
Na een oriëntatie heeft Sanoma Uitgevers Carat als nieuw mediabureau gekozen. Per 1 juli is de samenwerking begonnen.
Nu Sanoma Uitgevers zich steeds meer crossmediaal oriënteert, is ook haar rol als adverteerder gewijzigd. Mede daarom is dit jaar begonnen met een centralisatie van de media-activiteiten van de Sanoma-merken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In april is besloten een pitch uit te schrijven onder zeven bureaus waarbij Carat er op creatief en digitaal vlak het meest uitsprong. 'Het pitchteam is unaniem van mening dat Carat de case slim heeft opgelost, met onder andere een verrassende benadering van pr', zegt Dolly van den Akker, director Corporate & Sales Communications Sanoma Uitgevers.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisSanoma noemt de jarenlange samenwerking met Starcom – ondanks het beëindigen daarvan - ‘constructief’ en ‘succesvol’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid