Sanoma Uitgevers kiest Carat
Na een oriëntatie heeft Sanoma Uitgevers Carat als nieuw mediabureau gekozen. Per 1 juli is de samenwerking begonnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nu Sanoma Uitgevers zich steeds meer crossmediaal oriënteert, is ook haar rol als adverteerder gewijzigd. Mede daarom is dit jaar begonnen met een centralisatie van de media-activiteiten van de Sanoma-merken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In april is besloten een pitch uit te schrijven onder zeven bureaus waarbij Carat er op creatief en digitaal vlak het meest uitsprong. 'Het pitchteam is unaniem van mening dat Carat de case slim heeft opgelost, met onder andere een verrassende benadering van pr', zegt Dolly van den Akker, director Corporate & Sales Communications Sanoma Uitgevers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoSanoma noemt de jarenlange samenwerking met Starcom – ondanks het beëindigen daarvan - ‘constructief’ en ‘succesvol’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid