Overslaan en naar de inhoud gaan

'Revu staat niet te koop'

Directeur Auke Visser van Sanoma Men's Magazines (SMM) ontkent dat de uitgever af zou willen van de titel Revu,
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aanleiding voor het gerucht is een opmerking van oud-redacteur van Revu Frenk van der Linden over de mogelijke verkoop van het blad. Hij zei in het radioprogramma Kunststof zich te baseren op bronnen binnen Sanoma. De partij die interesse heeft, zou volgens Van der Linden Nieuw Amsterdam zijn.

related partner content for mobile comes here

In HP/De Tijd reageert Visser: 'Er klopt niets van. Als iemand Revu te koop aanbiedt, zou ik dat moeten doen. Het is totaal niet aan de orde. Volgens Visser maakt Revu ondanks een dalende oplage en minder advertenties nog steeds winst. 'We hebben dan ook niet de intentie het blad te verkopen en zijn met niemand in gesprek.'

Wel is SMM in gesprek gewéést met een geïnteresseerde partij. Pieter Storms (ook al oud-medewerker van het tijdschrift) zou geïnformeerd hebben. Visser: 'Met Storms heb ik een concreet gesprek gevoerd. Maar dat heeft tot niets geleid.' Vervolgens liet Storms niets meer horen.

Uitgever Henk ter Borg van Nieuw Amsterdam zegt in HP/De Tijd absoluut niet van plan te zijn Revu over te nemen. Hij spreekt in het opnieblad over 'een krankzinnig idee om een noodlijdend blaadje over te nemen'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in