BMW’s next topmodel


De GT, die begin maart werd gepresenteerd op de roemruchte autobeurs van Genève, is een staaltje van BMW’s nieuwe strategie. BMW wil niet langer alleen auto’s produceren die superieur rijden, het wil dat nu doen op maatschappelijk verantwoorde wijze.
Het gerucht gaat dat BMW, al dan niet onder een andere merknaam, in 2010 met een geheel nieuwe lijn van kleine, zeer weinig benzine verbruikende auto’s op de markt komt. Pure waaghalzerij natuurlijk gezien de wereldwijd imploderende automarkt. Al doet BMW het nog relatief goed. In 2008 zag het merk zijn verkopen met nog geen 6 procent terugvallen, wat in dit tijdsgewricht meevalt. Voor dit jaar gaat het concern uit van een afzetdip van tussen de 10 en 20 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Fortune
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid