Campagne voor Neerlands waterexpertise
Een nieuw nationaal watercentrum in Rotterdam, proeftuinen en allerhande evenementen moeten ervoor zorgen dat Nederland tegen 2012 hét…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
DDD2012 betrekt allerlei sectoren bij het promoten van Nederland als koploper op het gebied van waterexpertise. Zo denken twintig marketingbureaus mee aan een promotiecampagne voor het project en zorgt sportfederatie NOCNSF voor een koppeling tussen water en sport.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het project wordt ook gesteund vanuit het bankwezen, de architectuur en de kunstwereld.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVolgens de organisatoren kan de Nederlandse expertise op het gebied van water een belangrijke rol spelen bij onder meer de aanpak van de gevolgen van klimaatverandering. Innovaties als wormen die vervuild slip opeten en mobiele bioreactors zouden daar voorbeelden van zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid