Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Best job in the world’ wint Grand Prix pr Lion

Op het prestigieuze Cannes Lions International Advertising Festival werden dit jaar voor het eerst ook pr campagnes in een aparte…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De (een half jaar lang enkele onbewoonde bounty eilanden in Australië beheren) werd in Cannes tevens bekroond met een Direct Grand Prix.
In dit eerst jaar dat er een aparate pr categorie was, kwamen er 431 inzendingen binnen, waaruit de jury op basis van een shortlist met 37 campagnes uiteindelijk 17 campagnes bekroonde met een PR Lion. Nederlandse winnaars waren er niet. Wel kreeg bureau RICH Amsterdam een vermelding op de shortlist met het event Battle of the Boroughs (Strijd der Stadsdelen) voor Amsterdam Citygames ().

related partner content for mobile comes here

Het 56ste International Advertising Festival, Cannes Lions, vond plaats van 21 tot 27 juni 2009. Het is de grootste bijeenkomst van reclame professionals wereldwijd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in