Dit zijn de sprekers van MARCOM14
Aanstaande dinsdag begint het grootste marketing-communicatie event van de Benelux. Check de onderstaande lijst of bekijk het programma op MARCOM14.nl of de app.
Nog niet ingeschreven? Dit kan hier!
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Dinsdag 3 juni
Patrick Petersen (Atmost): "Storytelling + contentstrategie = conversie!"
Ernesto Spruyt (Mobbr): "Het platform als merk: communicatie in de netwerkeconomie"
Bob van Oosterhout,Ruud van der Knaap,Steven Sedee (ING): "Het WK Voetbal; commerciële kansen voor wel én niet-sponsors"
Annemieke Kievit (Edelman): "Hoe bouw je als merk vertrouwen?"
Rupert Staines (RadiumOne): "The Future Of Big Data"
Bas Hoogland (Landal Greenparcs): "Wat is de succesformule voor klantvriendelijkheid?"
Rijn Vogelaar (The Superpromotor Academy): "De Enthousiasme Trilogie"
Pieter Zwart (Coolblue): "Het geheim van Coolblue"
Ate van der Meer (Snakeware): "Big in the world of digital"
Joris Verhaak (Canday): "Wat doe je als je naam én ‘Tuut!-Tuut!’ verdwijnen?"
Birgit A. Schwaiger,Stephen Beuker(Hubly): "Content as a commodity"
Conrad van Tiggelen (NBTC) Farid Tabarki (Studio Zeitgeist): "Branding met cultuur: nut of noodzaak?"
Wouter Veenboer (Netprofiler): "Succesvolle Search Engine Advertising (SEA) strategieën"
Youri Harmsen (Adlantic): "Retargeting met high impact advertenties"
Paul Blok (Conflict): "Ontmarketing: verandermanagement voor Marketeers"
Berthold Gunster: "Omdenksessie"
Ment Kuiper (Novis Competence Center): "Succesvolle marketing en communicatie plannen schrijven. Hoe doe je dat?"
Bram Verniest (Chili Publish): "Verhoog klanten-betrokkenheid met uw content"
Jaap Favier (Brand Boardroom): "Value Marketing—Hoe merkwaarde te sturen anno 2014+"
Jeff van Dijk (OD): "Jung Rules. Smart Branding, Keen Design."
Dick de Zwart (MailPlus): "E-mailmarketing als ideale verbinding tussen winkel en webshop"
Jeffrey Bleijendaal (Ematters): "Universal Analytics; een introductie, de belangrijkste features en een live demo"
Ruben Niet (Emmatters): "Van Branding naar Conversie: inzicht in de customer journey van de online travel klant"
Karel Slootman (Motivaction),Joost de Jager (Pepper): "Dating = Marketing"
Alexander de Ruiter (ExtraAxtion): "Van Customer Contact naar Social Business"
Lucas Hulsebos,Ronald Jansen (DVJ Insights): "Brand growth; from a poem to reality!"
Egbert Jan van Bel (CustomerTalk): "Digital Marketing; the next step…"
Hans Bakker (Neregeb): "Digital Asset Management levert op in multichannel marketing operations"
Thierry Thijssen (Coosto): "Real-time inzicht in je marketinginspanningen"
Bas van Luijn (Coosto): "Efficiënt inrichten, evalueren en optimaliseren van je social customer service"
Alex Bos (Tachyons): "Back To the Future in Digital Communications"
Jo van de Weghe (Symeta): "Van klantendata naar perso DM-output: succesverhalen in retail"
Iwan Banens (ANWB),Jeroen Bouwmeester (GX Software): "De succesvolle cross- en upsellcampagnes van de ANWB"
Vincent Bendeler (Seabiscuit Software): "Mobile apps als drijvende kracht achter de ultieme customer experience"
Elsbeth Eilander (Adfo Groep): "De kansen en uitdagingen van MARCOM ZZP-ers"
Polle de Maagt: "Connect!"
Robert Doggers(Yune): "Content Marketing: Best Practices"
Diederik Veelo (Ambassadors LAB): "It’s Hip to be Square"
Mike Hoogveld (Holland Consulting Group): "Cross Channel Excellence"
Patrick Helmer (eFusion): "Customer Loyalty en eBusiness: een praktische gids"
Andy Mosmans (ARA Groep): "What's trending in branding?"
Birgit A. Schwaiger,Stephen Beuker (Hubly): "Content as a commodity"
Jean-Paul Reparon(Senefelder Misset/ X-Media Solutions): "Second life of content"
Philip Walkate: "Masterclass Pitchen: De kunst van het overtuigen"
Bart Manuel,Raymond ter Riet, Robert Leefmans, PIBN Paneldiscussie: "Internet of Things"
Nils Adriaans,Bert Hagendoorn,Paul Manuel,Hannes van Raaij, Ate van der Meer,Martijn van de Polder: "PIBN Paneldiscussie: Dutch Digital Design"
Mark Landman (DotControl Group): "Brand Everywareness"
Jaap van Oort (DigitasLBi): "Connected Commerce; The guide to the next purchasing ecosystem"
Bert Hagendoorn,Nils Adriaans: "Dutch Digital Design"
Alex Otten (Estate Internet): "Antwoorden Is Het Nieuwe Zenden"
Jeroen van Eck (Mangrove): "Klantrelatieplanet: Ontmoet De Ware Liefde"
Didier Zegers (Philips): "Dare to Change, but do it SMART"
Raymond ter Riet (Enrise): "Begrijp uw online klant, net zoals in een echte winkel"
Bart Manuel,Laura Legué (Tam Tam): "De Zorg API & Wereldoverheersing: globalisering in een online wereld"
Antal de Waij (Engagement Media): "Van social media naar social business"
Jeroen Meeter (Billywig): 'YouTube, een eigen Video Management Systeem of beide?"
Robert Leefmans (Mangrove/Notificare): "Mobile Marketing - Beyond the Smartphone"
Laura Nuhaan (Webpower): "Hoe betrek je je klanten in de digitale wereld"
Edwin Korver(Enterpride): "Social Business 5.0 - 2B or not 2B, that’s the question!"
Pieter Joost Verhoef (Adobe): "6 Stappen naar succes in Location Based Marketing"
Eduard Blacquière,Myra van Bladel (OrangeValley): "Online branding, social, Search en conversie. De krachten gebundeld"
Maarten Schuiling (jMango): "Van Web naar App"
Ralf Verhoef,(Angry Birds/ TwoScreen.tv): "De laatste ontwikkelingen op gebied van 2nd Screen"
Harm Wimmenhove (Resoluut): "Hoe we samen met Simyo de nr. 1 mobiele provider hebben neergezet"
Gerard van Driesten, Ido Sharon (Sanoma): "Branded Content. Reclame of Redactie?"
Marco Oonk,Benjamin van Werven (123RF): "Goedkoop en veilig fotografie gebruiken in marketing communicatie"
Wouter Theijsmeijer (Ematters): "Realtime Marketing,Loyalty, Email en Social"
Ruben Niet (Ematters): "Van Branding naar Conversie: inzicht in de customer journey van de online travel klant"
Lara Ankersmit (NOS): "Innovatie bij de NOS en de plannen voor het WK Voetbal"
Sebastiaan Hartog (Sanoma): "Programmatic trading: een update"
Mark Brenninkmeijer (DoelgroepTV): "MediaHub; cross media innovatie voor contentmarketing naar doelgroepen"
Avinash Changa (WeMakeVR): "Virtual Reality & Brand experiences"
Wouter Hogeland,Thomas van Slootencv (Confer Call): "The easy way to conference"
Rogier Taylor (GrowPromoter): "Echt Klantgericht worden!"
Klaas Joosten (ZEEF): "Curated advertising"
Perry Oostdam (GEORUN): "Mobiele activatie games"
Jelle Kolleman(Shoot2Share): ”How to get quality video content from your brand advocates."
Sander Dullaart (Social Shop): "De Toekomst van Social Commerce"
Paneldiscussue: Thijs Gitmans (Peak Capital), Herman Kienhuis (Sanoma Ventures), Jelle Kolleman (Shoot2Share), Jons Janssens(PostNL) Start up debat: do's and dont's in business en fundraising
Daan Reijnders (Instant Magazine): "Online publiceren, van smartphone tot smart TV"
Mike Hoogveld (Holland Consulting Group): "Multichannel management (120 min Masterclass)"
Esther Leloux (DigitasLBi): "Changing the game of Branding"
Patrick Petersen (Atmost): "(online) contentstrategie met engaging content (120 min Masterclass)"
Woensdag 4 juni
Floris Venneman (Venterprise): "Wees geen dodo, maar een giraffe met bestaansrecht!"
Raimo van der Klein (Glasseffect): "Het frictieloze internet van Google Glass en wearables"
Felipe Câmara (Superheroes): "The Innovation Culture: Don’t think of the future, develop it"
Marten Blankesteijn (Blendle): "Een nieuw baken in het medialandschap!"
Tom de Bruyne (Sue Amsterdam): "Persuasion eats advertising for breakfast"
José Evers, Erwin Wijman: "Marketing challengers!"
James Quarles (Facebook): Relevance is the new currency
Friso Westenberg (Nuon), Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea): "Laten zien wie je bent."
Betteke van Ruler (UvA): "De Reflectieve Communicatie Scrum en het Strategisch Communicatie Frame"
Ate van der Meer (Snakeware): "Big in the world of digital"
Patrick Petersen (Atmost): "Scoren met 10 punten voor harde crossmediale online conversie!"
Joris Verhaak (Canday): "Wat doe je als je naam én ‘Tuut!-Tuut!’ verdwijnen?"
Jeffrey Bleijendaal (Ematters): "Universal Analytics; een introductie, de belangrijkste features en een live demo"
Wouter Veenboer(Netprofiler): "Retargeting met high impact advertenties"
Youri Harmsen (Adlantic): "Retargeting met high impact advertenties"
Patrick Helmer (Efusion): "Customer Loyalty en eBusiness: een praktische gids"
Ingmar de Lange (Mountview): "A Useful Guide to the Brand Utility"
Willem Brethouwer (MarketResponse): "Big Data; What, How, Why?"
Hans Hylkema (Customeyes): "Vergroot je klantwaarde in een B2B omgeving"
Jacques Koster (Pervorm): "In kleine stapjes naar Big Data"
Andreas Giese (Dexport): "Zo verovert u de Duitse online markt!"
Anne-Marie Ketelaar (Motivaction): "Communication Analytics - Bereken de effectiviteit van media inzet op sales en webverkeer"
Dick de Zwart(MailPlus): E-mailmarketing als ideale verbinding tussen winkel en webshop"
Max Kohnstamm(SRM): "Geweldig effectieve tussenpersoon of online Paard van Troje?"
Hans Molenaar (Beeckestijn): "Customer Insight in het digitale tijdperk"
Lucas Hulsebos, Ronald Jansen,(DVJ Insights): "Brand growth: from a poem to reality!"
Hans van der Meulen (CHRO): "De zin en onzin van online communicatie!"
Toine Verheul (Coosto): "Onmisbaar in doelgroeponderzoek: social media data"
Thierry Thijssen (Coosto): "Social media monitoring voor je opdrachtgevers 2.0"
Alex Bos (Tachyons): "Back To the Future in Digital Communications"
Hans Bakker (Neregeb): "Digital Asset Management levert op in multichannel marketing operations"
Mabel Nummerdor (Miss Marketing): "Make-Over Marketeer in 2024"
Marco de Boer (Bohemia Amsterdam): "Marketingcommunicatie aan de bal"
Melissa Marijnen (Profession Rebel): "Be a Professional Rebel!"
Bart Hufen (Brand New Game): "Gamification: Laat mensen spelen met een merk"
Berthold Gunster: "Omdenksessie"
Anders Jansen (Flow Resulting): "Hoe klantbeleving leidend wordt van balie tot boardroom!"
Stephen Beuker, Birgit A. Schwaigervc (Hubly): "Content as a commodity"
Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea): "Hoe laat je merken reizen in 10 stappen"
Jean-Paul Reparon (Senefelder Misset/ X-Media Soltions): "Second life of content"
Jos Vink (Blauw Research): "Altijd je concurrent een stap voor zijn"
Martin Leeflang (Validators): "Onderzoek dat communicatie beter maakt"
Elsbeth Eilander (Adfo Groep): "De kansen en uitdagingen van MARCOM ZZP-ers"
Mark Landman (DotControl Group): "Brand Everywareness"
Michiel de Gooijer (DigitasLBi): "New trends in mobile shopping habits"
Michiel van Dam (Efocus): "Van windowdressing naar echt sociaal kapitaal"
Alex Otten (Estate Internet): "Antwoorden Is Het Nieuwe Zenden"
Jeroen van Eck (Mangrove): "Klantrelatieplanet: Ontmoet De Ware Liefde"
Hannes van Raaij (Clockwork): "Doen is het nieuwe denken"
Raymond ter Riet: "Begrijp uw online klant, net zoals in een echte winkel"
Bart Manuel, Laura Legué (Tam Tam): "De Zorg API & Wereldoverheersing: globalisering in een online wereld"
Jacco Bouw (Webpower): "De wereld is groter dan Nederland"
Eduard Blacquière, Myra van Bladel (OrangeValley): "Online branding, social, Search en conversie. De krachten gebundeld"
Nanning de Jong (3Dwergen): "3D printen voor marketing en branding"
Coen Doolaard, Victor Knaap (MediaMonks): "De rol van mobiel in de hedendaagse reclame"
Maarten Schuiling (mJango): "Van Web naar App"
Harm Wimmenhove (Resoluut): "Hoe we samen met Simyo de nr. 1 mobiele provider hebben neergezet"
Maricken Hengeveld, Annemarie Noordam, Babette van den Brink: "Klantgerichtheid als verdienmodel"
Benjamin van Werven, Marco Oonk (123RF): "Goedkoop en veilig fotografie gebruiken in marketing communicatie"
Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea): "Hoe laat je merken reizen in 10 stappen"
Wouter Theijsmeijer (Ematters): "Realtime Marketing: Loyalty, Email en Social; ofwel de leukste kanalen om klanten mee te winnen, te overtuigen en te behouden"
David Behrens (Ping Media): "De onstuimige groei van interactieve instructievideo’s"
Orban Buller (Sanoma): "Mobile Advertising Guideline: what to do and what not to do?"
Camilla Scholten (CustomerCauge): "Net Promoter® voor Marketeers: Voorbeelden uit de praktijk, van Aegon tot Ziggo"
Jouko Huismans (TwoMinds): "CultuurHub: cross media innovatie voor de cultuursector en cultuurmarketing"
Wouter Hogeland, Thomas van Slooten (Confer Call): The easy way to conference
Hans Schut (Growpromoter): "Echt klantgericht worden!"
Frido van Driem (ZEEF): "Het internet filteren in de praktijk met ZEEF.com"
Lonneke Boonzaaijer (Swapp): "Second Life market"
Perry Oostdam (GEORUN): "Mobiele activatie games"
Matthijs Otto (Eat to Meet): "Communal Table Concept"
Avinash Changa (WeareVR): "Virtual Reality & Brand experiences"
Sander Dullaart (Social Shop): "De Toekomst van Social Commerce"
Ingmar de Lange (Mountview): "A Useful Guide to the Brand Utility (120 min Masterclass)"
Paul Hassels Mönning(DutchMarq): "Digitale B2B marketing & sales"
Cor Hospes (Content Club nederland): "De content code: Geef content, krijg klanten!"
Lisa Friedman: "Writing That Sells: Online:"
Ga voor meer informatie of om je inschrijven naar de website van MARCOM14.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid