Overslaan en naar de inhoud gaan

Schiphol laat bestemmingen zien in game

Destination Unknown is een reisgame die gebruik maakt van ingestuurde foto’s.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Schiphol heeft sinds deze week de game , waarbij mensen aan de hand van  foto’s die mensen online delen, bestemmingen moet raden.

related partner content for mobile comes here

De insteek voor de luchthaven is dat het op deze manier de ruim driehonderd directe bestemmingen wil laten zien, die via Schiphol te bereiken zijn. 

Het spel: men bekijkt de foto&;s die via Instagram worden gedeeld en geeft dan op een wereldbol aan op welke Schipholbestemming de foto&;s genomen zijn. Hoe meer bestemmingen men raadt, hoe verder de bestemming waar je een reis naartoe kunt winnen.

Schiphol geeft twee retourtickets weg aan het eind van de campagneperiode.

Maarten de Groof, cco van Schiphol Group: ‘Wij vinden het fantastisch om via foto&;s van échte mensen, bezoekers op ontdekkingstocht te sturen in het uitgebreide bestemmingennetwerk van Schiphol.

Door Instagram-foto&;s op die manier te gebruiken, heeft Schiphol een absolute primeur&;, meent hij.

 De game draait op desktop, tablet en smartphone.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in