Overslaan en naar de inhoud gaan

Echt wel, echt niet #12

Welke actuele campagne valt op in positieve zin, en welke in negatieve? Deze week Plus/Gerard Joling versus One4Brazil.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Echt wel

related partner content for mobile comes here

Midden in die discussie over de maatschappelijke verantwoordelijkheid van adverteren rondom het WK lanceert One4Brazil in samenwerking met Unicef, VICE en BrandDeli een voetbalpoulesysteem waarin consumenten en bedrijven hun eigen voetbalpoule op kunnen zetten voor het aankomende WK voetbal. Toegang tot het systeem (app en web) kost minimaal €1-. Alle opbrengsten van One4Brazil komen ten goede aan Unicef-projecten gericht op straatkinderen in de verschillende Braziliaanse speelsteden.  
 

Echt niet

Het is lastig om uit alle leuk bedoelde WK-inhakers één te kiezen. Missers genoeg natuurlijk. Toch springt Gerard Joling voor Plus er tot nu toe wel uit. De manier waarop de Toi-toi-tooi aan de man wordt gebracht, doet wel erg denken aan de – toch wel legendarische – Wuppies van Albert Heijn.  En dat overtref je niet makkelijk. Zeker niet met Gerard Joling.  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in