Overslaan en naar de inhoud gaan

Win een invriezing

Britse goede doelen komen met opvallende wedstrijd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

140 Britse goede doelen werken in Remember A Charity samen en voeren een campagne om aandacht te genereren voor het schenken van geld via nalatenschap. Dat doen ze met een opvallende campagne.

related partner content for mobile comes here

Britten kunnen het eeuwige leven winnen met cryogene bevriezing. Invriezing dus. Op de actiesite kunnen liefhebbers zich aanmelden. 

De catch is natuurlijk, zoals ook schrijft: ‘Kan een mens eeuwig blijven leven op die manier? Natuurlijk niet, maar je weet maar nooit.’

Je kunt ook wat nuttigers doen en dat is 1.000 pond doneren, zo kun je volgens na je dood écht iets betekenen.

Rob Cope, van Remember A Charity zegt dat de dood en doodgaan nooit makkelijke onderwerpen zijn om over het voetlicht te brengen. Maar als je het inzet op ‘wil je eeuwig leven’, dan wordt het wat makkelijker. 

De organisatie hoopt met deze campagne te laten zien dat invriezen niet de enige manier is om te blijven voortleven. En het helpt mensen te praten ver een moeilijk onderwerp.

Bureau Atomic London is verantwoordelijk voor de campagne.

(Bron: )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in