Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitale schermen op metrostation Rotterdam

City Media Rotterdam heeft zeven digitale projectieschermen geplaatst op het Rotterdamse metrostation Beurs/Churchillplein. Hierop kan het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dagelijks passeren er zo'n 90.000 reizigers. City Media Rotterdam is de initiator en eigenaar van de schermen. CBS Outdoor verzorgt exclusief de exploitatie van de advertenties. De manshoge schermen in een brede metalen lijst, zijn tussen de sporen aan de dragende betonnen zuilen bevestigd. De schermen worden dubbelzijdig geprojecteerd door 14 beamers.

related partner content for mobile comes here

Aan beide kanten worden dezelfde beelden en teksten geprojecteerd. City Media Rotterdam wil met grote publieke schermen en kleinere narrowcasting-toepassingen het ‘virtuele spiegelbeeld’ van de stad te vormen. Alle schermen moeten straks een open communicatieplatform voor, door en van de Rotterdammers vormen. Met een team van journalisten en vormgevers en onder leiding van hoofdredacteur Oscar Steens verzorgt City Media Rotterdam content voor het platform.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in