Dela terug bij Ogilvy
Volgens Martin Kersbergen, manager communicatie, is Ogilvy wederom de juiste creatieve partner voor Dela: ‘Na de succesvolle herpositionering van de dood naar het leven, hebben we een nieuwe uitdaging geformuleerd. Ik zocht daarom topniveau en wist dat ik bij Ogilvy aan het juiste adres was. Darre van Dijk en Piebe Piebenga, creative directors, kregen van mij een bijzondere opgave.’
Darre van Dijk: ‘Martin heeft ons op een zeer gedreven, authentieke manier uitgedaagd. Door middel van een intensief proces hebben we in co-creatie een prachtig resultaat aan de directie van Dela kunnen presenteren.’
De nieuwe campagne begint in september, met een aanzienlijk mediabudget.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
In 2010 ontpopte Dela zich als televisiemaker: de uitvaartverzekeraar bedacht toen een nieuw tv-programma voor RTL Nederland dat draaide om relaties tussen grootouders en kleinkinderen: ‘Het Familieportret’.
Kersbergen zei daar destijds over in Adformatie: ‘We richten ons meer op de continuïteit van het leven, de toekomst en minder op de eindigheid van de dood.’
Met Het Familieportret wilde Dela meer aandacht creëren voor de bijzonder band tussen generaties. In 2011 werd Dela zowel door de jury als het publiek onderscheiden met de Van Speijk Innovatie Prijs.
De uitvaartverzekeraar werd onder meer geprezen voor de innovatieve manier waarop zij haar herpositionering de jaren daarvoor had aangepakt en er was veel lof voor Het Familieportret.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid