Overslaan en naar de inhoud gaan

Diesel breidt uit met winkels

Diesel richt de pijlen op retail: het jeansmerk gaat uitbreiden met monobrandstores en shop-in-shops.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Begin augustus opent een nieuwe winkel aan de Spuistraat in Den Haag. Daarnaast vernieuwt en opent het merk deze zomer 24 Diesel shop-in-shops in de Bijenkorf en het Belgische Inno.

related partner content for mobile comes here

Joanna Onland, directeur Diesel Benelux, zegt tegen Textilia:‘We zijn begonnen met een vijfjarenplan en retail speelt hierin een grote rol. We richten ons op het openen van winkels in de belangrijkste steden in de Benelux.’

Bij de vernieuwde shop-in-shops in warenhuizen houdt het merk alles in eigen beheer, van personeel en inkoop tot de kassasystemen. Een nieuwe manier van werken ten opzichte van de ‘oude' shop-in-shops bij de Bijenkorf. ‘Hierdoor kunnen we een hoge service waarborgen en een echte Diesel merkbeleving neerzetten’, aldus Onland.

De samenwerking met warenhuisketen Inno in België startte in 2010. met een testcase in Brussel. Nu krijgt deze uitbreiding naar filialen in Luik, Brugge en Leuven.

Bron: Textilia

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in