Overslaan en naar de inhoud gaan

De Zaak verkoopt redactionele ruimte voor goede zaak

De Zaak, een tijdschrift voor mkb'ers, verkoopt eenmalig een aantal redactionele pagina's van haar tijdschrift aan ondernemers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, een tijdschrift voor mkb'ers, verkoopt eenmalig een aantal redactionele pagina's van haar tijdschrift aan ondernemers.

related partner content for mobile comes here

In het eindejaarsnummer van De Zaak kunnen mkb'ers de rubrieken 'De Werkvloer' en 'Het Interview' kopen. Het mkb-bedrijf dat via e-mail het hoogste bod op een rubriek heeft gedaan, ziet zichzelf terug op die prominente plaats.

Verslaggevers en fotografen gaan dan bij die bedrijven op bezoek. Het minimumbod voor 'De Werkvloer' is 500 euro en voor 'Het Interview' 1.000 euro. De inschrijftermijn sluit op 1 november 2007.

Dat gaat een stuk verder dan advertorials of .

Maar vrees niet, het is voor een goed doel. De opbrengst van de actie komt ten goede aan het Oikocredit Nederland Fonds en ING Microfinance Support dat ondernemers in ontwikkelingslanden aan microkredieten helpt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in