Overslaan en naar de inhoud gaan

War Child wint Transparant Prijs 2007

War Child is uit de bus gekomen als overall prijswinnaar van De Transparant Prijs 2007. De prijs werd woensdag 10 oktober jl. voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Transparant Prijs wordt georganiseerd door PricewaterhouseCoopers in samenwerking met Stichting Civil Society en is bestemd voor de Nederlandse charitatieve instelling die het meest inzichtelijke en onderscheidende jaarverslag presenteert.

related partner content for mobile comes here

De winnaars zijn:

- Oranje Fonds in de categorie vermogensfondsen en overige instellingen;
- Stichting Connect International in de categorie klein;
- Net4Kids in de categorie middelgroot
- War Child in de categorie groot (tevens overall prijswinnaar)

De jury heeft War Child uitgeroepen tot overall prijswinnaar. Alle winnaars ontvangen een geldbedrag van 10.000 euro en een beeldje. Daarnaast ontvangen drie goede doelen een eervolle vermelding: Stichting Liliane Fonds als sterkste stijger; de Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij op basis van hun innovatieve jaarverslag; en Stichting Weeshuis Sri Lanka omdat zij bewijst dat ook een hele jonge stichting een transparant jaarverslag kan opstellen.

Uit de 173 inzendingen betitelde de jury, net als vorig jaar, het jaarverslag van War Child als het meest transparant. Bij de keuze van de prijswinnaar heeft nadrukkelijk ook een rol gespeeld of een jaarverslag een voorbeeldfunctie heeft voor andere instellingen. Juryvoorzitter Morris Tabaksblat over het winnende verslag: “War Child is evenals vorig jaar winnaar van de Transparant Prijs in categorie groot, hetgeen een prestatie van formaat is omdat de concurrentie in deze categorie aanzienlijk is. Het verslag is nog verder verbeterd. Het internetverslag is innovatief. Voor de risicoparagraaf neemt de jury haar petje af.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in