
CêlaVíta en JCDecaux bouwden een bushalte om tot een echte keuken.
De boodschap hierbij: Lekker, gezond én snel klaar.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftGedurende de avondspits serveerde CêlaVíta- en televisiekok Stan een maaltijd op basis van CêlaVíta aardappelpartjes, aan Nederlanders die op de bus wachtten. Abri-eigenaar JCDecaux bouwde speciaal voor deze actie meerdere abri’s in Amsterdam, Leiden en Almere om tot ‘echte’ keuken. Doel: bewijzen dat een goede maaltijd klaar kan zijn in de tijd dat je, bij wijze van spreken, op de bus wacht.
Passanten konden aardappelpartjes met rozemarijn en zeezout proeven. Naast de aardappelpartjes met rozemarijn liggen met de winter op komst ook de ‘krieltjes winter dressing’ weer in de winkel.
Reclamebureau Etcetera bedacht de actie in het kader van de CêlaVíta najaarscampagne, waarbij de productie in handen is van Etcetera Live!, het brand activationonderdeel van het reclamebureau.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee