Overslaan en naar de inhoud gaan

Candid Group wil met a.i. programmatic 'naar de volgende fase' brengen

De bureaugroep investeert in een artificial intelligence tool om dat mogelijk te maken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met de artificial intelligence tool SmartBids gaat Candid Group – onder meer eigenaar van mediabureaus Head to Head en Stroom – adverteerders helpen met uitdagingen rond programmatic prestaties, performance en optimalisatie.

related partner content for mobile comes here

Met de tool kan Candid Group - dat aansluiting heeft bij programmatic platform AppNexus - zich fulltime (24 uur) richten op campagneresultaten door artificial intelligence. SmartBids heeft ‘algoritmes/modellen die weer algoritmes/modellen creëren. Hoewel het lijkt alsof aan elke campagne honderden specialisten werken, is SmartBids volledig geautomatiseerd.’

Chief Executive Officer (CEO) Gérard Ghazarian: ‘Bij de inzet van programmatic is specialistische kennis cruciaal om steeds tot de beste resultaten te komen. Specialisten zijn steeds moeilijker te vinden, laat staan dat ze 24/7 aan de optimalisatie-eis kunnen voldoen. In de komende jaren zullen wij om die reden investeren in diverse initiatieven die de discrepantie tussen adverteerders en hun eindgebruikers moeten verkleinen. Merken missen nu vaak de relevantie, de kracht van de belofte en de efficiënte distributie.’

SmartBids bevindt zich nog in de beta-fase.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in