Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola Nederland kiest opnieuw voor Isobar

Het bureau van Dentsu Aegis Network ontwikkelde een Halloween-campagne voor Fanta tijdens de pitch van Coca-Cola Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Na de pitch besloot Coca-Cola de samenwerking voort te zetten met Isobar. 

related partner content for mobile comes here

Sabina van Wijk, digital manager bij Coca-Cola Nederland: 'Na een jarenlange samenwerking hebben we weer voor Isobar Nederland gekozen als full-service digital agency voor alle merken van Coca-Cola Nederland. De expertise en energie van Isobar tijdens de pitch heeft ons overtuigd en is ook merkbaar in deze campagne.'

Halloween-campagne 


Fanta kwam in samenwerking met Isobar afgelopen week met een Halloween-campagne. Vanuit de Fanta Halloween Headquarters werken heksen en andere griezelige karakters samen om Nederlandse jongeren te inspireren Halloween te vieren. Met deze campagne wil het frisdrankmerk Nederlanders enthousiasmeren Halloween te omarmen. 

Fanta kwam in samenwerking met Isobar afgelopen week met een Halloween-campagne. Vanuit de Fanta Halloween Headquarters werken heksen en andere griezelige karakters samen om Nederlandse jongeren te inspireren Halloween te vieren. Met deze campagne wil het frisdrankmerk Nederlanders enthousiasmeren Halloween te omarmen. 

De campagne wordt uitgerold via Facebook, Snapchat, Instragram en YouTube en bestaat uit exclusieve Halloween cans, online video, social tutorials, Snapchat lenzen, social activaties, pranks en een ‘Scarify your video’ service waarin fans via Facebook messenger een enge video kunnen maken om hun vrienden mee te pranken. Ook is er een samenwerking met influencers Mascha (Beautygloss), Denise (Iamtheknees) en Oma Miep om de campagne onder de aandacht te brengen bij jongeren in de leeftijdsgroep 13+. 

De campagne loopt tot en met 11 november 2017 en is een kick-off van de Fanta Halloween Headquarters die de komende jaren zal terugkeren tijdens Halloween. 

Credits
Klant: Fanta (Coca-Cola Nederland) 
Digital Creative agency: Isobar
Mediabureau: UM

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in