Overslaan en naar de inhoud gaan

Huib Maaskant aan de slag als creatief directeur bij Goud Uberconnected

Mede-oprichter Qi en Spin Awards verruilt freelance praktijk voor vaste baan.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In zijn nieuwe functie wordt Huib Maaskant (47) eindverantwoordelijk voor de creatieve output van zowel Goud Uberconnected als van de zusterbureaus Icemedia en Redmint.

related partner content for mobile comes here

Maaskant was halverwege de jaren negentig een van de drie oprichters van het indertijd toonaangevende digitale bureau Qi. In 2003 verkocht hij zijn aandelen en werkte hij als freelance creatief directeur en copywriter voor diverse grote reclamebureaus in binnen- en buitenland. Maaskant is tevens mede-oprichter van de stichting SpinAwards waarvan hij nog steeds bestuurslid is.

Na veertien jaar vol overtuiging voor een freelancepraktijk te hebben gekozen, gaat hij nu toch weer structureel bij een bureau aan de slag. Maaskant over zijn keuze voor Goud Uberconnected: 'Merken hebben niet alleen een hart, maar vooral ook een hartslag nodig. De aanpak van Goud Uberconnected van campagne, content en conversatie vanuit één big idea spreekt me enorm aan.'

Brian Hirman, managing partner Goud Uberconnected, vult aan dat Maaskant en hij elkaar al vele jaren kennen. Bookmark (het vroegere bureau van Hirman) en Qi behoorden tot de eerste internetbureaus van Nederland. 'Onze eerste onmoeting dateert uit die tijd. Onze gezamenlijke geschiedenis geeft een groot wederzijds vertrouwen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in