Overslaan en naar de inhoud gaan

Brummelkamp Hoekstra wordt Brum

Verpakkingsontwerpbureau Brummelkamp Hoekstra verandert na 35 jaar zijn naam veranderen in Brum.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verpakkingsontwerpbureau Brummelkamp Hoekstra verandert na 35 jaar zijn naam veranderen in .

related partner content for mobile comes here

Het bureau is in 1974 opgericht en uitgegroeid tot een specialist in het ontwerpen van verpakkingen.

In 2006 hebben de creatieven Marcel Wammes en Willem van Roozendaal het bedrijf van de oprichters overgenomen. De strateeg Pieter Steenaert heeft zich dit jaar bij hen gevoegd.

De eigenaren willen de nieuwe wind tot uiting brengen in een nieuw gezicht.

Hun missie:‘Brum heeft als doel de wereld een beetje makkelijker en leuker te maken. Dat doen ze dagelijks door verpakkingen te ontwerpen die verrassend slim zijn gemaakt en helder communiceren. Nu gaan ze ook hun eigen naam makkelijker en leuker maken. Het verleden wordt niet overboord gegooid, maar vereenvoudigd tot het heldere, stoere, Hollandse Brum’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in