Overslaan en naar de inhoud gaan

Achtung! maakt nieuwe campagne voor Volkswagen Bedrijfswagens

De campagne is gericht op een zakelijke doelgroep, maar gaat toch vol op landelijke televisie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het thema is &;Service waar u niet op zit te wachten&;, gericht op ondernemers, zzp&;ers en vakmannen die toch al niet zitten te wachten op service waardoor ze hun bus of bestelauto af moeten staan.

related partner content for mobile comes here

Na een pilot vorig jaar, rolt Volkswagen nu een programma van 8 servicebeloften landelijk uit.

Hoewel het om primair om zakelijk rijders gaat is toch gekozen om het thema breed met drie tv-commercials en een online campagne te laden, omdat het profiel van de mkb&;ers, zzp&;ers en vakmannen een afspiegeling is van het grote Nederlandse publiek, en 70 procent van de beslissingen in dit segment in privetijd wordt genomen.

In die zin sluit de campagne aan bij de van Michael Willems over b-to-b merkcommunicatie van afgelopen maandag op Adformatie.

 

Credits:

Verantwoordelijk bij  Pon: Marian Verheij, Lukas Jeukens, Michiel Cuppen
Creatief Directeur: Mervyn ten Dam
Creatie: Niklas Kristensen, Wayne Ching
Account Manager: Emily Kroes
RTV Producer: Melissa Nieveld
Productiemaatschappij: Czar
Regie: Bart Timmer
Producer: Willem Bos
DOP: Piotr Kukla
Offline: Teun Rietveld
Grading: Glassworks
Audio nabewerking: Feike/Soundcircus

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in