Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is de nieuwe koers van Opzij

Het nieuwe, gerestylde Opzij is er voor alle generaties vrouwen en wil meer zichtbaar zijn buiten het tijdschrift om.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Weekbladpers Groep (WPG) verkocht feministisch maandblad Opzij vorig jaar aan Veen Media. Uitgever/directeur Leo Schaap beloofde in het magazine te zullen investeren en een nieuwe hoofdredacteur te benoemen. Dat werd in mei Irene de Bel

Inderdaad is er geïnvesteerd in Opzij, want onder leiding van De Bel werd het blad inhoudelijk vernieuwd, verjongd en gerestyled. ‘We wilden veel meer zorgen dat we alle verschillende generaties voorzien. Dat is een heel diverse groep, maar de kern is hetzelfde: trots zijn dat je vrouw bent. De nieuwe Opzij-lezer is maatschappelijk betrokken en geïnteresseerd in wat er internationaal gebeurt. Werk en de balans met thuis zijn belangrijk. Dat zijn drie pijlers die we een vaste plek geven in het blad. Opzij wil niet zoals voorheen problemen constateren en vrouwen in een slachtofferrol plaatsen, maar veel meer laten zien wat vrouwen beweegt.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in