Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom is radio een sluitpost, terwijl het zo'n impact heeft?

Vanavond worden de Radio Advertising Awards uitgereikt. Hoe komt het dat radio een sluitpost is, terwijl ‘geluid’ enorme impact kan…
Miniatuurvoorbeeld
© Radio Grand Prix-winnaar in Cannes: het is makkelijk om op te vallen met radio
Miniatuurvoorbeeld
© Radio Grand Prix-winnaar in Cannes: het is makkelijk om op te vallen met radio

Nils Adriaans maakte een rondgang langs een CMO, creative director, maker, bureaudirecteur, het RAB, nog een creatief, Ralph van Dijk (oprichter van radioreclamebureau Eardrum in Australië, ‘the world’s most awarded specialist radio agency’ ) en een zender.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in