Vodafone:klant betaalt niet voor malafide sms
Als eerste telecomaanbieder zal Vodafone klanten die vermoeden slachtoffer te zijn van misleidende sms-diensten, hun geld direct terugbetalen. Een aanbieder van sms-diensten, zoals bijvoorbeeld ringtones of spelletjes, moet nu zelf bewijzen dat een klacht van de klant ongegrond is, stelt het telecombedrijf.
Vooral jongeren blijken vaak ongewild aan een abonnement vast te zitten, als ze van zo'n dienst gebruikmaken. Aanbieders van dergelijke diensten die herhaaldelijk in de fout gaan, zullen worden afgesloten.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuVodafone wil dat de overlast voor klanten met dit nieuwe beleid volledig verdwijnt. Om klanten te helpen bij het indienen van een klacht, heeft het telecomconcern een speciaal klachtenloket geopend via vodafone.nl/smsklacht.
Bron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid