Overslaan en naar de inhoud gaan

Bouwmeester associate director Hill & Knowlton

Eric Bouwmeester wordt associate director bij Hill & Knowlton Nederland. Hij combineert dit met zijn eigen consultancy Hecht!.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De samenwerking richt zich op corporate communicatie (positionering, board positioning en consultancy, crisis- en issuesmanagement) en de ontwikkeling van een duurzaamheidspropositie voor (potentiële) klanten van Hill & Knowlton.

related partner content for mobile comes here

Jeroen van Seeters, ceo van Hill & Knowlton: 'We hebben inmiddels met Eric op een aantal projecten samengewerkt en zijn verheugd dat we daar nu een gestructureerd vervolg aan kunnen geven. Zijn expertise en ervaring vormt een versterking van ons bureau en een toegevoegde waarde voor onze klanten.'

Bouwmeester is ruim dertig jaar werkzaam in leidinggevende posities in pr en corporate communicatie waarvan de laatste twintig jaar in combinatie met duurzame ontwikkeling of MVO. Hij was ondermeer directeur corporate communicatie bij Koninklijke DSM, ABN Amro en Fortis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in