Nominaties voor PIM Marketing Literatuurprijs
In willekeurige volgorde zijn de volgende boeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2010:
- Ken uw klant, door Marc van de Perre & Ton Kuijlen
- De Conversation Manager, door Steven van Belleghem
- Eventmarketing, door Karoline Wiegerink & Ed Peelen
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaHet belangrijkste criterium voor de Literatuurprijs: in hoeverre is de auteur erin geslaagd vernieuwende inzichten in het marketingvakgebied weer te geven. Daarnaast moet het boek in het 2009 of later zijn gepubliceerd, vanuit het Nederlandstalige marketingvakgebied zijn ontstaan en inhoudelijk een duidelijk raakvlak met marketing en sales hebben.
Voorzitter van de PIM-jury is drs. Hans Molenaar (directeur Beeckestijn Business School).
De juryleden zijn prof.dr.mr. ir. Sicco Santema (hoogleraar marketing TU Delft), prof.dr. Ruud Frambach (hoogleraar marketing aan de Vrije Universtiteit Amsterdam), drs. Wil Wurtz (voorzitter CRM Association), drs. Arend-Jan Nijhuis (Programma Manager ING), ing. Bjørn Hascher (uitgever/hoofdredacteur vakblad ITcommercie), Mijke Post (Marketing Tribune), Egbert Jan van Bel (onderzoeker, auteur, docent).
De uitreiking van de PIM Marketing Literatuurprijs 2010 vindt plaats in de avond van 30 november, bij Mercedes-Benz te Utrecht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid