Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties voor PIM Marketing Literatuurprijs

Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft vandaag de top 3-nominaties voor de Nederlandse prijs voor marketingliteratuur bekend…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In willekeurige volgorde zijn de volgende boeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2010:

related partner content for mobile comes here

- Ken uw klant, door Marc van de Perre & Ton Kuijlen
- De Conversation Manager, door Steven van Belleghem
- Eventmarketing, door Karoline Wiegerink & Ed Peelen

Het belangrijkste criterium voor de Literatuurprijs: in hoeverre is de auteur erin geslaagd vernieuwende inzichten in het marketingvakgebied weer te geven. Daarnaast moet het boek in het 2009 of later zijn gepubliceerd, vanuit het Nederlandstalige marketingvakgebied zijn ontstaan en inhoudelijk een duidelijk raakvlak met marketing en sales hebben.

Voorzitter van de PIM-jury is drs. Hans Molenaar (directeur Beeckestijn Business School).

De juryleden zijn prof.dr.mr. ir. Sicco Santema (hoogleraar marketing TU Delft), prof.dr. Ruud Frambach (hoogleraar marketing aan de Vrije Universtiteit Amsterdam), drs. Wil Wurtz (voorzitter CRM Association), drs. Arend-Jan Nijhuis (Programma Manager ING), ing. Bjørn Hascher (uitgever/hoofdredacteur vakblad ITcommercie), Mijke Post (Marketing Tribune), Egbert Jan van Bel (onderzoeker, auteur, docent).

De uitreiking van de PIM Marketing Literatuurprijs 2010 vindt plaats in de avond van 30 november, bij Mercedes-Benz te Utrecht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in