
De vier zenders van RTL Nederland kwamen uit op 30,6 pct. SBS Broadcasting had met zijn drie zenders een aandeel van 19,3 pct. Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 21,8 pct (+0,1 ten opzichte van week 42), terwijl het aandeel van RTL 4 op 18,7 pct uitkwam (+0,3). SBS 6 had een marktaandeel van 10,9 (+1,3).
The Voice of Holland The Battle (RTL 4) was met 2.922.000 kijkers het best bekeken programma van de week. Studio Sport Eredivisie van gisteravond was met 2,835.000 kijkers tweede. Ik Hou Van Holland (RTL 4) staat op een derde plaats met 2.690.000 kijkers.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee