
Ik heb het gevoel dat juist de automerken, die met een Bospremie uit de diepe zakken van de Nederlandse Sinterklaasminister, niet aan dat vakantiegeld hebben gedacht. En dat is wonderlijk want auto’s zijn nog steeds belangrijk in het vakantiepatroon van de NL Consumens.
Wat opvalt is dat ondanks alle ervaring die automerken hebben ze gewoon doorgaan in hetzelfde patroon dat ze al jaren voeren: een snel pakket of een luxe pakket met allerlei zaken die bij de meeste modellen al standaard aanwezig zijn en natuurlijk de inruilpremies.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandClient Services Director - Media
ScheepensOnline marketeer
REEFEr is nog geen Merk dat de gelegenheid aangrijpt om hun schone en milieuvriendelijke (?) modellen in het strijdperk te gooien met een aantrekkelijk creatief pakket. Een jaar Gratis onderhoud waarbij extra op milieubelasting wordt gelet zoals simpele zaken als bandenspanning. Een cursus zuinig rijgedrag. Hergebruik van afgewerkte olie enz.
De Consumens wil best geld uitgeven aan de noodlijdende auto-industrie maar dan zullen de automerken eens creatief moeten worden en een Consumensvriendelijk aanbod moeten creëren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee