Overslaan en naar de inhoud gaan

VakantieMerk

Als alle financiële en niet financiële Merken het goed hebben gedaan dan kloppen ze deze week het vakantiegeld uit de zakken van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik heb het gevoel dat juist de automerken, die met een Bospremie uit de diepe zakken van de Nederlandse Sinterklaasminister, niet aan dat vakantiegeld hebben gedacht. En dat is wonderlijk want auto’s zijn nog steeds belangrijk in het vakantiepatroon van de NL Consumens.

Wat opvalt is dat ondanks alle ervaring die automerken hebben ze gewoon doorgaan in hetzelfde patroon dat ze al jaren voeren: een snel pakket of een luxe pakket met allerlei zaken die bij de meeste modellen al standaard aanwezig zijn en natuurlijk de inruilpremies.

Er is nog geen Merk dat de gelegenheid aangrijpt om hun schone en milieuvriendelijke (?) modellen in het strijdperk te gooien met een aantrekkelijk creatief pakket. Een jaar Gratis onderhoud waarbij extra op milieubelasting wordt gelet zoals simpele zaken als bandenspanning. Een cursus zuinig rijgedrag. Hergebruik van afgewerkte olie enz.

De Consumens wil best geld uitgeven aan de noodlijdende auto-industrie maar dan zullen de automerken eens creatief moeten worden en een Consumensvriendelijk aanbod moeten creëren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in