Overslaan en naar de inhoud gaan

Harry Odenhoven naar Vodafone Group

Na bijna negen jaar bij Vodafone Nederland, wordt Harry Odenhoven de nieuwe Director Online Marketing bij Vodafone Group. Anna Gatti volgt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Harry Odenhoven was de afgelopen drie jaar directeur van de Online Services Unit (OSU) van Vodafone Nederland. Daarvoor heeft hij de functies van General Manager Vizzavi en Head of Consumer Marketing bekleed. Vodafone heeft lovende woorden voor Odenhoven: ‘Onder zijn leiding heeft Vodafone Nederland een start gemaakt om eOpco te worden, waarbij online een centrale en integrale rol speelt binnen de bedrijfsvoering, dienstverlening aan klanten en verkoop. De afgelopen drie jaar heeft hij, samen met zijn team, OSU tot een onmisbare business unit binnen Vodafone Nederland gemaakt.’

related partner content for mobile comes here

Odenhoven wordt opgevolgd door Anna Gatti. Zij is bijna zeven jaar werkzaam voor Vodafone en is vorig jaar, na drie jaar voor Vodafone New Zealand werkzaam te zijn geweest, teruggekeerd bij Vodafone Nederland om het ‘Mobilising the Internet Team’ te leiden.

Ter gelegenheid van het afscheid van Odenhoven van Vodafone Nederland, werd gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in