Overslaan en naar de inhoud gaan

The Lion King leert ons onverwachte lessen over de toekomst van animatie

De film vertelt vooral welke kant het níet moet opgaan, betogen Vincent Lammers (Ambassadors) en Ania Markham (Post Panic).

Met ingehouden adem keek de wereld afgelopen jaar naar de trailer van de nieuwe Lion King. Het internet ging los en de video werd binnen 24 uur meer dan 224 miljoen keer bekeken. En terecht, want behalve dat het voor velen nostalgie is, zien de beelden er adembenemend mooi uit. Disney heeft Simba en zijn vrienden tot leven gebracht met de allernieuwste animatietechnieken. Zien we die foefjes binnenkort ook in reclamewereld? 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in