Overslaan en naar de inhoud gaan

Skype: Stay Together

Skype heeft onlangs de mooie campagne Stay Together gelanceerd. Hierin staan onmogelijke familieportretten centraal.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om het te illustreren zijn een aantal ontroerende (en ook hartverwarmende) verhalen verfilmd, waarin Skype een rol speelt om afstanden te overbruggen en mensen weer samenbrengt. Van een man die uit Uganda is gevlucht en zijn hele familie heeft achtergelaten tot aan een meisje van 10 die haar beste vriendin èn nichtje uit Brazilië mist.

related partner content for mobile comes here

De campagne is geïnspireerd op de fotoserie van de Singaporese fotograaf John Clang, met familieportretten gemaakt met behulp van Skype projecties. De fotograaf is uiteraard ook betrokken bij de campagne.

Mensen kunnen ook hun eigen verhaal vertellen aan Skype, op . Door mee te doen maken ze kans op een soortgelijke foto en ook nog eens om daadwerkelijk met hun familie herenigd te worden. Mocht je niet zo’n verhaal hebben, kun je altijd nog stemmen op een verhaal van een deelnemer. Op de site kunnen bezoekers via een verhalen ontdekken.

De campagne is gemaakt door het bureau .

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in