Overslaan en naar de inhoud gaan

(Onderzoek) koopgedrag van first time mums

Opvallend is het enthousiasme waarmee zwangere vrouwen zich storten op de oriëntatie van de vele babyproducten- en diensten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er is een grote bewustwording van nieuwe behoeften. Daarbij heeft zij tijdens de zwangerschap nog relatief veel tijd om zich te oriënteren, daarna gaat de meeste tijd naar de baby. Dat blijkt uit het onderzoek van Sanoma Media.

related partner content for mobile comes here

Internet is veruit de belangrijkste oriëntatiebron voor moeders in elke fase, met ruime afstand gevolgd door bekenden en de winkel zelf. Zowel internetwinkels als informatieve websites worden flink afgestruind door de (aanstaande) moeders. Ondanks de belangrijke online rol, worden de meeste aankopen in de winkel zelf gedaan.

De rol van magazines als oriëntatiebron is vooral onder zwangere first time mums relatief hoog. Voor bijvoorbeeld kleding, speelgoed en de kinderkamer, maar ook verzorgingsproducten, zijn magazines de belangrijkste oriëntatiebron voor de (aanstaande) moeders.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in