Repko Marketeer of the Year 2008
De prijs werd vanavond uitgereikt in Fort Voordorp, tijdens het event Marketinglive!
.
Naast Repko waren Colette Cloosterman van Jumbo en Jacques Kuyf van FD Mediagroep genomineerd. Alledrie gaven ze een presentatie.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaRené Repko hield een gedreven en grappige toespraak aan de hand van tegeltjeswijsheden, zoals 'begint eer ge bezint'.
Kuyf had een mooi verhaal over hoe alles misging bij de lancering van het nieuwe FD, en hoe ze daarna de draad weer probeerden op te pakken.
Cloosterman, ook gedreven, kwam met de bekende Jumbo-successtory.
Het was een close-call volgens jury-voorzitter Theo van Vugt. Hij lichtte de keuze toe: 'De jury vindt de Hema een unieke formule die zich keer op keer vernieuwt zonder van de kern af te wijken. Dat kan alleen als er sterke controle is op de uitgangspunten. Repko speelt die rol met verve. Juist de laatste jaren is de druk toegenomen en dat is ook de periode waarin Rene Repko zich heeft bewezen. Er worden nieuwe formats uitgeprobeerd, er is sprake van een restyling, van continue assortimentsinnovatie, van een nieuwe corporate identity.'
De volledige onderbouwing kunt u teruglezen op MarketingOnline.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid