Overslaan en naar de inhoud gaan

Repko Marketeer of the Year 2008

De titel Marketeer of the Year gaat dit jaar naar René Repko (48), marketingdirecteur van Hema.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs werd vanavond uitgereikt in Fort Voordorp, tijdens het event
.

related partner content for mobile comes here

Naast Repko waren Colette Cloosterman van Jumbo en Jacques Kuyf van FD Mediagroep genomineerd. Alledrie gaven ze een presentatie.

René Repko hield een gedreven en grappige toespraak aan de hand van tegeltjeswijsheden, zoals 'begint eer ge bezint'.

Kuyf had een mooi verhaal over hoe alles misging bij de lancering van het nieuwe FD, en hoe ze daarna de draad weer probeerden op te pakken.

Cloosterman, ook gedreven, kwam met de bekende Jumbo-successtory.

Het was een close-call volgens jury-voorzitter Theo van Vugt. Hij lichtte de keuze toe: 'De jury vindt de Hema een unieke formule die zich keer op keer vernieuwt zonder van de kern af te wijken. Dat kan alleen als er sterke controle is op de uitgangspunten. Repko speelt die rol met verve. Juist de laatste jaren is de druk toegenomen en dat is ook de periode waarin Rene Repko zich heeft bewezen. Er worden nieuwe formats uitgeprobeerd, er is sprake van een restyling, van continue assortimentsinnovatie, van een nieuwe corporate identity.'

De volledige onderbouwing kunt u teruglezen op

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in