Guerrilla-actie HU.Man Holidays


Treinreizigers hadden vandaag een grote kans tegen een bikinibabe aan te lopen. Op een aantal stations maakten acteurs in badkleding reclame voor het reisbureau Hu.Man Holidays. In een strandstoel lazen ze een vakantiebrochure.
Achter HU.Man Holidays zit echter geen reisbureau, maar de Nederlandse modeontwerper Hans Ubbink.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet de actie vroeg hij aandacht voor de zesde editie van zijn HU.Man Holidays VakantieDoeBoek, dat later vandaag officieel in Amsterdam wordt gepresenteerd.
Ubbink: 'Het Hu.man Holidays VakantieDoeBoek is een eigentijdse versie van de ouderwetse vakantieboeken, die kreeg ik als kind altijd als de zomer begon, maar dan voor volwassenen.'
Onder andere Martin Bril, Michiel Borstlap, Cor Hospes, Bart Chabot en Matthijs van Nieuwkerk werkten er aan mee.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid