Overslaan en naar de inhoud gaan

Top of Flop: Aquafresh Iso-active

Aquafresh ontwikkelde Iso-active foaming gel: een gel die tijdens het poetsen verandert in schuim. Hierdoor bereik je ook de wat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aquafresh ontwikkelde : een gel die tijdens het poetsen verandert in schuim. Hierdoor bereik je ook de wat moeilijker bereikbare plekken in de mond. En dat zorgt voor 25 procent minder bacteriën, aldus maker Glaxo Smith Kline. Maar daar betaal je dan ook bijna 4 euro per bus voor.

related partner content for mobile comes here

Het product wordt besproken in onze . En Research International onderzocht onder consumenten de bekendheid en het gebruik van de foaming gel.

De onderzoekers vergeleken daarnaast de uitkomsten met een andere tandpasta-introductie, meer dan een jaar geleden: die van .

Hieronder alvast enkele bevindingen:

- Aquafresh Iso-active heeft ten tijde van het onderzoek een hogere bekendheid en een hogere trial dan Prodent Day & Night eind 2006,
- De trialists van Aquafresh Iso-active lijken positiever te zijn dan die van Prodent Day & Night,
- Over alle consumenten heen, is er ook een positievere verwachting/oordeel voor Aquafresh dan voor Prodent.

Een overzicht van de resultaten kun je teruglezen in het juninummer van Tijdschrift voor Marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in