'Callcenters laten online kansen liggen'
Facilitaire callcenters maken nog onvoldoende gebruik van de mogelijkheden van internet. Alle bedrijven hebben wel een vacaturelink op de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ernst Kruize van Call’m onderzocht de online aanwezigheid van WGCC-lidbedrijven en de wijze waarop ze daar omgaan met hun personeelswerving. Hij presenteerde gisteren de resultaten tijdens het WGCC HRM Seminar 2008 in Amsterdam.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Kruize zegt dat slechts 39 procent van de bedrijven een sollicitatieformulier op internet heeft, bij 25 procent kun je een cv uploaden en 18 procent van de facilitairen laat in testimonials van het personeel zien hoe leuk het daar werken is.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAlleen Teleperformance is zo slim om iets over arbeidsvoorwaarden te laten zien, volgens de Call’m-survey.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid