Philips tevreden over Nike
Provoost maakte het verkoopcijfer bekend op de CES, een jaarlijkse beurs voorconsumentenelektronica in Las Vegas. Welk bedrag met de Nike-verkopen gemoeid is, wilde hijniet zeggen. Maart vorig jaar gaf het concern aan vanaf de tweede helft 2003 op enkele tientallenmiljoenen extra inkomsten te rekenen.
Philips en Nike vonden elkaar twee jaar geleden. Philips ontwikkelde onder andere eendraagbare radio en speciale koptelefoons die tijdens het sporten gedragen kunnen worden. Met de samenwerking met onder meer Nike en Ikea wil Philips zich transformeren tot een meer hipen trendy merk.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaIn Las Vegas werd met internetonderneming en zoekmachine Yahoo een nieuwepartner gepresenteerd. De twee bedrijven gaan samen online informatie en vermaak ontwikkelen,die zijn te gebruiken op de nieuwe lijn producten van Philips, zoals onder andere een internetradio.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid