Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips tevreden over Nike

Het beleid van Philips om via partners toegang te krijgen tot de jongerenmarkt werpt vruchten af. De samenwerking met Nike was vorig…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Provoost maakte het verkoopcijfer bekend op de CES, een jaarlijkse beurs voorconsumentenelektronica in Las Vegas. Welk bedrag met de Nike-verkopen gemoeid is, wilde hijniet zeggen. Maart vorig jaar gaf het concern aan vanaf de tweede helft 2003 op enkele tientallenmiljoenen extra inkomsten te rekenen.

related partner content for mobile comes here

Philips en Nike vonden elkaar twee jaar geleden. Philips ontwikkelde onder andere eendraagbare radio en speciale koptelefoons die tijdens het sporten gedragen kunnen worden. Met de samenwerking met onder meer Nike en Ikea wil Philips zich transformeren tot een meer hipen trendy merk.

In Las Vegas werd met internetonderneming en zoekmachine Yahoo een nieuwepartner gepresenteerd. De twee bedrijven gaan samen online informatie en vermaak ontwikkelen,die zijn te gebruiken op de nieuwe lijn producten van Philips, zoals onder andere een internetradio.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in