Overslaan en naar de inhoud gaan

Financial Marketing Award 2003 naar Westland-Utrecht

De Financial Marketing Award 2003 is naar de ING-dochter Westland-Utrecht hypotheekbank gegaan. De bank kreeg de prijs voor de introductie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury onder leiding van Hans Kasper, hoogleraar marketing aan de Universiteit van Maastricht, koos uit 27 inzendingen vijf genomineerden. Naast Westland-Utrecht waren dat Aegon voor zijn MKB Groeipensioen, Spaarbeleg voor het Mini Meesterplan, de Amersfoortse met zijn ziektekostenverzekering en Stad Rotterdam met ook een ziektekostencampagne.

related partner content for mobile comes here

De criteria voor de prijs waren: effectiviteit, creativiteit, klantgerichtheid en actualiteit. Westland-Utrecht won de prijs vooral met een uitzonderlijk product, dat lage maandlasten combineert met grote zekerheid wat aflossing betreft. Tijdens de campagne kwamen 1.300 tussenpersonen naar vier voetbalstadions om daar uitleg te krijgen van Mart Smeets en een kampioenschap proppengooien te houden onder het motto ‘Met de SpaarXtra Hyptheek kan de spaarhypotheek in de prullenmand’.

Westland-Utrecht kreeg de prijs tijdens de negende Nationale Dag Verzekeringsmarketing van het vakblad VVP. In de jury zaten naast Kasper: Heleen de Heer (Aegon), Michael Koutstaal (ING), Theo van Duivenbode (ex-Stad Rotterdam) en Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in