Financial Marketing Award 2003 naar Westland-Utrecht


De jury onder leiding van Hans Kasper, hoogleraar marketing aan de Universiteit van Maastricht, koos uit 27 inzendingen vijf genomineerden. Naast Westland-Utrecht waren dat Aegon voor zijn MKB Groeipensioen, Spaarbeleg voor het Mini Meesterplan, de Amersfoortse met zijn ziektekostenverzekering en Stad Rotterdam met ook een ziektekostencampagne.
De criteria voor de prijs waren: effectiviteit, creativiteit, klantgerichtheid en actualiteit. Westland-Utrecht won de prijs vooral met een uitzonderlijk product, dat lage maandlasten combineert met grote zekerheid wat aflossing betreft. Tijdens de campagne kwamen 1.300 tussenpersonen naar vier voetbalstadions om daar uitleg te krijgen van Mart Smeets en een kampioenschap proppengooien te houden onder het motto ‘Met de SpaarXtra Hyptheek kan de spaarhypotheek in de prullenmand’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWestland-Utrecht kreeg de prijs tijdens de negende Nationale Dag Verzekeringsmarketing van het vakblad VVP. In de jury zaten naast Kasper: Heleen de Heer (Aegon), Michael Koutstaal (ING), Theo van Duivenbode (ex-Stad Rotterdam) en Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid