Overslaan en naar de inhoud gaan

Jameson op de radio

Jameson Irish Whiskey is vorige week met een nieuwe radiocampagne begonnen. Met deze campagne wil Jameson de spontane merkbekendheid…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De radiocampagne bestaat uit dialogen tussen een studiotechnicus en een acteur. De acteur is ingehuurd om de nieuwe radiocampagne van Jameson in te spreken en heeft de grootste moeite om de juiste tone of voice te behalen. Daarnaast is de acteur snel afgeleid door de uitzonderlijke zachte smaak van Jameson Irish Whiskey. De studiotechnicus en de acteur zijn ingesproken door Kees Prins en Michiel Romeijn. Beiden zijn bekend van het televisieprogramma Jiskefet.

related partner content for mobile comes here

Tot de kerst worden drie verschillende radiospots uitgezonden op Arrow, Noordzee FM, Radio 3 FM, Radio 538, Sky Radio en Yorin.

Het bureau is Wave Communications en bij Pernod Ricard Nederland zijn Sander Nuhoff (group brand manager) en Kjeld Piek (junior brand manager) verantwoordelijk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in