OMD verliest wereldwijde Vodafone account
Vodafone verplaatst zijn wereldwijde media-account van OMD naar Group M of het Dentsu Aegis netwerk.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat meldt Campaign op basis van bronnen die melden dat Omnicom's OMD is afgevallen in de pitch, waarna GroupM en het Dentsu Aegis Netwerk, eigenaar van Carat en Vizeum de eindstrijd aangaan.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
OMD heeft, met een onderbreking van zes maanden, 17 jaar voor Vodafone gewerkt.
De review werd in januari in gang gezet. Naar verluidt heeft GroupM (WPP) de beste kans. WPP’s ‘Team Red’ is internationaal verantwoordelijk voor Vodafone’s creatieve account.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid