Overslaan en naar de inhoud gaan

OMD verliest wereldwijde Vodafone account

Vodafone verplaatst zijn wereldwijde media-account van OMD naar Group M of het Dentsu Aegis netwerk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt op basis van bronnen die melden dat Omnicom&;s OMD is afgevallen in de pitch, waarna GroupM en het Dentsu Aegis Netwerk, eigenaar van Carat en Vizeum de eindstrijd aangaan.

related partner content for mobile comes here

OMD heeft, met een onderbreking van zes maanden, 17 jaar voor Vodafone gewerkt.

De review werd in gang gezet. Naar verluidt heeft GroupM (WPP) de beste kans. WPP’s ‘Team Red’ is internationaal verantwoordelijk voor Vodafone’s creatieve account.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in