Overslaan en naar de inhoud gaan

Peter Hamelinck's laatste G-Star Raw campagne

De Nederlandse regisseur en visual artist Shueti regisseerde de nieuwe commercial voor G-Star Raw met wereldkampioen schaken Magnus Carlsen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de commercial voor de voorjaars- en zomercollectie van G-Star Raw spelen schaakkampioen Magnus Carlsen en model Lily Cole een symbolisch schaakspel met als boodschap: denk vooruit en blijf in beweging.

related partner content for mobile comes here

Het is de laatste film waarbij Peter Hamelinck als creative director bij G-Star betrokken was voordat hij naar Y&R Amsterdam.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits

Production: Revolver Amsterdam
Creative Director: Peter Hamelinck, Aitor
Director: Shueti ( Amsterdam)
DOP: Niels Boon
Executive producer: Raymond van der Kaaij
Line Producer: Lucia Dondorp
Post Production: the Ambassadors
Styling: Leonie Huisman, Ruud van der Peijl
Hairstylist: Raphael Salley
Make-up artist: Andrew Gallimore

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in