Overslaan en naar de inhoud gaan

Reinier Steures partner Natwerk

Tegelijk met de lancering van het eigen merk Brusco (Lambrusco) maakt Natwerk de aanstelling van Reinier Steures als partner bekend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Strategy director Reinier Steures (28) wordt naast oprichter Frank de Ruwe (creatief directeur) en Lard Breebaart (managing director) de derde partner van Natwerk.

related partner content for mobile comes here

Steures werkte eerder voor Johan Kramer, N=5 en Delight Agency. Ook is hij medeoprichter van stichting RA*W, dat zich inzet voor de ontwikkeling van jong talent in de reclamewereld, en van Café de Zaak, een initiatief waar mkb’ers in een uur tijd op een bierviltje gratis strategisch advies voor hun zaak verkrijgen.


Steures: ‘Ik heb altijd maar geroepen dat zaken in de reclamewereld anders en beter moeten en met wie kan ik die uitdaging het beste aangaan? Juist, met volgens Amsterdam Adblog, "the coolest agency in Town".&;

Natwerk bestaat sinds 2005 en telt tien medewerkers. Het reclame- en activatiebureau werkt voor Unilever, Waternet, Fishtales en Bavaria.

Ook is het bekend van eigen producten zoals Bello Limoncello en nu dus de Brusco Lambrusco.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in