Overslaan en naar de inhoud gaan

Natwerk blaast Lambrusco nieuw leven in

Reclamebureau dat eerder Bello-Limoncello lanceerde, komt nu met Brusco. 'Gemaakt van stuntdruiven.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reclameduo Frank de Ruwe en Lard Breebaart van reclamebureau lanceren het wijnmerk Brusco en blazen daarmee het naar de onderste wijnschappen afgezakte nieuw leven in. Zij vonden de tijd rijp voor een comeback van Lambrusco. &;Want Lambrusco is in vergelijking tot de meeste wijnen van zeer goede kwaliteit.&;

related partner content for mobile comes here

De Ruwe en Breebaart beschrijven Brusco als volgt: &;Het is een frisse, licht mousserende, rode Lambrusco, die koud wordt gedronken. Een wijn afkomstig uit dé Lambrusco streek Emilia-Romagna in Noord Italië.&; De eerste batch Brusco werd gemaakt van 100 kilo stuntdruiven (zie filmpje), de Grasparossa druif, &;een Lambrusco-druif met lef, pit en karakter&;. De wijn is geproduceerd door experts uit Emilia-Romagna. 

De eerste fles van wordt op 6 maart in de Gouden Bocht te Amsterdam ontkurkt door mode-icoon Olcay Gulsen en gekeurd door sommelier Milton Verseput. Vanaf donderdag 6 maart is Brusco te verkrijgen via www.brus.co.

Eerder bracht Natwerk al een zelfontwikkelde op de markt.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in