Tiffany & Co naar Ogilvy & Mather Worldwide
Ogilvy & Mather Worldwide heeft het creatieve account van luxemerk Tiffany & Co gewonnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het WPP-bureau wordt de wereldwijde 'lead agency' voor Tiffany & Co. Tot nu toe ontwikkelde het sieradenmerk campagnes met name in eigen huis. O&M gaat naast het creatieve werk ook zorgen voor communicatie via de digitale en sociale kanalen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Er ging een reviewproces van vier maanden aan de keuze vooraf.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTiffany's selected Ogilvy after a four-month review process aided by search consultant Ark Advisors.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid