Overslaan en naar de inhoud gaan

Mirama bril gaat concurrentie aan met Google Glass (MWC)

Het Japanse technologie bedrijf BriliantService heeft op de Mobile World Congres haar smartbril Mirama gelanceerd. Mirama Glasses werkt met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Momenteel is de nog in testfase en kun je er alleen mee berichten sturen en foto’s maken. De mogelijkheden zullen nu verder worden uitgerold, zodat de bril de smartphone echt kan gaan vervangen. Ook hiermee wil het bedrijf het verschil gaan maken met Google Glass, dat volgens hem meer als accessoire is bedoeld. Op gebied van design moeten er ook nog wat stappen worden gemaakt. Voor ontwikkelaars is de bril al beschikbaar. Voor $20.000 kun je de prototype aanschaffen. Dat is flink meer dan Google Glass, die voor €1.500 euro door developers is aan te schaffen.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in