Cavalli zet mobile game in voor nieuwe aftershave
In de digitale 'Just a Bite'-campagne wordt je wakker in een hotel met een vreemd bijt-teken op je hand. Al snel blijkt dat je deze van een mysterieuze dame hebt gekregen. Via diverse aanwijzingen op Facebook en de mobile game kun je op zoek gaan naar de mysterieuze en dichter bij de oplossing komen. 100.000 consumenten uit 10 landen hebben aan deze digitale Just a Bite- campagne meegedaan. Gemiddeld waren gebruikers 3 minuten zoet met de game en heeft het 1,2 miljoen social media impressies opgeleverd. De digitale campagne is ontwikkeld door social media bureau KRDS.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisParfummerken staan niet bepaald bekend om hun innovatieve karakter en komen ze niet verder dan een print advertentie in een lifestyle blad. Het is goed om te zien dat een merk als Cavalli een flinke investering durf te doen door mobiel en facebook aan te raken.
De app is
hier nog steeds te downloaden.
.
Zie video:
Case study: Just a Bite for Cavalli by KRDS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid