Overslaan en naar de inhoud gaan

Cavalli zet mobile game in voor nieuwe aftershave

Cavalli wilde haar nieuwe aftershave op innovatieve wijze onder de aandacht brengen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de digitale &;Just a Bite&;-campagne wordt je wakker in een hotel met een vreemd bijt-teken op je hand. Al snel blijkt dat je deze van een mysterieuze dame hebt gekregen. Via diverse aanwijzingen op Facebook en de mobile game kun je op zoek gaan naar de mysterieuze en dichter bij de oplossing komen. 100.000 consumenten uit 10 landen hebben aan deze digitale Just a Bite- campagne meegedaan. Gemiddeld waren gebruikers 3 minuten zoet met de game en heeft het 1,2 miljoen social media impressies opgeleverd. De digitale campagne is ontwikkeld door social media bureau KRDS.

related partner content for mobile comes here

 

Parfummerken staan niet bepaald bekend om hun innovatieve karakter en komen ze niet verder dan een print advertentie in een lifestyle blad. Het is goed om te zien dat een merk als Cavalli een flinke investering durf te doen door mobiel en facebook aan te raken. 

 

De app is

 

Zie video: 

 

  

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in