BrandedU wil vrouwen leren zichzelf te promoten
BrandedU organiseert een reeks van vier seminars voor vrouwelijke professionals en ondernemers. Opdat zij leren zichzelf zichtbaar te maken…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het BrandedU-programma, ‘The Path to Successful Branding’, is ontwikkeld door Nancy Poleon. In haar omgeving zag zij hoe lastig vrouwen het vinden om zichzelf te promoten. Tijdens haar werkzaamheden voor TEDxAmsterdamWomen ondervond ze hoe inspirerend persoonlijke verhalen kunnen zijn. Het idee voor BrandedU was geboren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Stylehasnosize.com
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp 18 maart vindt in Hôtel Droog in Amsterdam het eerste seminar plaats. Sprekers als Frozz en Oodlz-eigenaar Mei Lin Ang, Edith Dohmen van Stylehasnosize.com en TEDxAmsterdamWomen VP Marian Spier komen hier vertellen over hun ervaringen met het neerzetten van een eigen merk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid