Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Gorsel aan de slag als cross creative director

Bij 0to9 gaat Joost van Gorsel zijn strategisch en creatieve kant inzetten op zowel on- als offline.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Gorsel richtte in 2000 het Iconique Fashion Magazine op en was daarmee een pionier van online mode magazines. Zijn werk was o.a. te zien in Museum Boijmans van Beuningen, het Nederlands Architectuurinstituut en the International Center of Photography in New York.

related partner content for mobile comes here

Hij leerde Jan Taminiau kennen en ging een creatieve samenwerking met hem aan die tot op heden vruchtbaar is. Het duo bedacht en maakte diverse animaties rond de collecties van Taminiau. Van Gorsel is ook mede-oprichter van het supershopping evenement Mode Marché dat dit voorjaar haar 15e editie heeft. 

Met het succes van Iconique rolde Van Gorsel de creatief professionele wereld binnen als art director voor diverse nationale en internationale accounts. In 2007 kwam hij als creative director in dienst bij MetroDC. 0to9 (eigendom van de oprichters Robert Jan van Leeuwen en René Bouwmeester) nam enkele jaren geleden het internetbureau MetroDC over waar van Gorsel creatief eindverantwoordelijk was. MetroDC ging vorig jaar op in 0to9 Cross Creative Agency.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in