Overslaan en naar de inhoud gaan

Het bewijs: Merkwerken werkt

Het nieuwste Edelman Trust rapport laat zien dat vooral merkwerkers vertrouwd worden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Elk jaar brengt een mooi rapport uit over het vertrouwen dat wij wereldwijd hebben in onze overheden en bedrijven. Het rapport laat zien dat in veel andere landen dan Nederland bedrijven (behalve banken dan) meer vertrouwd worden dan de verschillende nationale overheden. Dat gat wordt trouwens elk jaar groter. Vooral bedrijven in Duitsland, Zweden, Zwitserland en Canada worden vertrouwd. Het rapport laat tevens zien hoe bedrijven meer vertrouwen kunnen opwekken.

related partner content for mobile comes here

Goed nieuws voor de merkwerker

Het rapport laat tevens zien dat het ook echt zin heeft om medewerkes en CEO&;s actiever in te zetten in het communicatie beleid. Zij genieten namelijk behoorlijk wat vertrouwen. Veel bedrijven zouden dus hiervan kunnen profiteren. Waarop wachten we nog?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in