Overslaan en naar de inhoud gaan

Design Bridge Londen ontvangt Effectiveness Award

Design Bridge Londen heeft gisterenavond een Design Effectiveness Award gewonnen voor werk dat het heeft gemaakt voor het Britse Plymouth…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie


De Britse vestiging van het van oorsprong Amsterdamse bureau ontving goud in de categorie Packaging - Branded Drink.

related partner content for mobile comes here

De is een initiatief van The Design Business Association, dat met de toekenningen nadrukkelijk aandacht vraagt voor de rol van effectief design op bedrijfsresultaten. Volgens Frank Nas Managing Director van Design Bridge Amsterdam is de Britse toekenning met een Nederlands randje dan ook een prachtige illustratie van aansluiting van organisatie- en marketingstrategie op resultaat: ‘Het is ook prachtig om voor zo’n mooi en authentiek oud merk te mogen werken: ‘Veel drankmerken evolueren over de tijd met hun packaging naar een uiteindelijk uitgehold concept. Wij zijn juist voor dit merk heel nadrukkelijk op zoek gegaan naar de authentieke waarden van het merk. Dat we dit beloond kregen is natuurlijk fantastisch.

Klik voor een overzicht met alle winnaars.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in